Pages

Search Result

Monday, July 12, 2010

Headphone yang sedap


Bila dengar lagu,saya suka guna headphone Sony Ericsson model HPM-85. Bukan nak promote,tapi saya puas hati dengan sound nya..sedap gilerr..

Dia punya bass memang best.Saya guna bila:

-Orang umah cup tv.Tengok gambar x sama minat. parent hood? desperate housewife? kimora? & kardashian? Oh noo.. Kena la surfing internet kat pc.

Sambil sambil tu guna headphone ni plug kat pc & dengar mp3 or video dari youtube.Tapi kena sambung extension sebab wayar pendek kalau sambung guna 3.5mm socket.

Tips: kalau nak cari apa-apa lagu mp3, cari guna google & last words letak mediafire.Selalunya lagu yang saya nak dengar senang dapat kalau guna cara ni.

Tapi saudara saudari kena la beli albumnya yang ori kalau lagunya memang sedap di dengar.Bukan apa,support lah industri muzik kita.

-kalau kat luar saya dengar lagu guna sony ericsson p990i tu saja.

No comments:

Post a Comment