Pages

Search Result

Tuesday, June 14, 2011

Aksesori handphone datang dan pergi


Aksesori handphone datang dan pergi.

Sekali dia datang,bermacam jenis yang ada sampai konfius nak pilih yang mana satu nak jual.Satgi salah pilih,jenuh nak pakai sendiri pulak. :D

Saya suka buat survey di internet,saya mahu tahu handphone mana yang tengah meletup di pasaran,mempunyai permintaan yang tinggi. Handphone yang mempunyai permintaan yang tinggi,secara automatiknya permintaan aksesorinya juga bertambah.

Sehingga penulian saya ini,Samsung dilihat telah mengeluarkan taringnya & mengigit saingannya.Bermula dari Galaxy S,kemudian Galaxy Tab,Galaxy SL, Galaxy Ace & terbaru Galaxy Mini.Saya mendapat terlalu banyak permintaan aksesori untuk handphone samsung.
Terima kasih banyak-banyak kepada pelanggan saya yang telah membeli :D

Namun masalah yang saya selalu hadapi,tak berupaya memenuhi semua permintaan pelanggan atas faktor kehabisan aksesori di tempat supplier.Sebagai kes yang terdekat,saya mengecewakan banyak bakal pembeli pouch bag Samsung Galaxy SL.
Dua dozen pouch bag yang saya ambil habis dalam 2 hari.Sampai hari ni,supplier belum ada stok baru.Aduhai rugi rugi. :D

Kesimpulannya jika saudari & saudari nampak ada sesuatu aksesori handphone yang menarik hati,tak kiralah siapapun penjualnya,dimanapun tempatnya,segerakan pembeliannya.Jangan tangguh.

Tapi,sebelum tu,buat survey dulu mengenai harga yang ditawarkan.Jangan kerana beli secara tergesa-gesa,kena sembelih macam kambing pulak.hehehe.
Internet adalah tempat yang cukup baik untuk survey harga.Sampai jumpa lagi di penulisan akan datang :D

No comments:

Post a Comment