Pages

Search Result

Friday, October 7, 2011

Pelanggan Sabah & Sarawak yang bijak


Salam & Hi semua,

kali ni saya nak 'share'kan sikit kelebihan yang di perolehi oleh penduduk Sabah & Sarawak yang percaya kepada business online.

Saya ada banyak pelanggan dari Sabah & Sarawak. Kebanyakkannya telahpun menjadi pelanggan berulang saya. Mereka akan survey harga barang di semenanjung dan membandingkan dengan harga pasaran di sana.

Majoriti para pelanggan saya amat gemar konsep "free fastest shipping" yang di tawarkan oleh www.isuharna.com/mobile.Ada pelanggan saya menceritakan dengan membeli di laman web saya,dia jimat sehingga RM 20.00 untuk setiap barang.

Di antara faktor-faktor yang meyakinkan pelanggan Sabah Sarawak saya untuk membeli secara online adalah kerana:

-Laman web yang stabil,profesional,lengkap & mesra pelanggan,serta menggunakan domain sendiri.
-Cara pembayaran yang mudah secara online.www.isuharna.com/mobile menawarkan pembayaran melalui CIMB & Maybank.
-Servis yang cepat.Buat bayaran sebelum 11am di isuharna.com/mobile & barang akan di pos pada hari yang sama.Tracking no# akan diberikan.
-Kestabilan perkhidmatan Pos Malaysia.Perkhidmatan Pos Laju & Pos Express yang di tawarkan oleh Pos Malaysia lebih luas skop kawasan liputannya berbanding perkhidmatan kurier swasta yang lain. Perkhidmatan Pos customer servis CSC juga memuaskan.

Dalam perniagaan online,antara cabaran besar yang perlu di hadapi oleh peniagaan adalah bagaimana nak dapatkan kepercayaan pelanggan pada pertama kali.

Sampai disini dulu. Jumpa lagi di penulisan akan datang.:D

No comments:

Post a Comment